Thursday, May 24, 2007

Multisport

Förra helgen hade vi besök av Martin och hans lagkamrat Alex, de skulle köra det Nordiska mästerskapet i Multisport, de deltog i utmaningen med ett mixlag. Martin ville ladda med vegitariskt så han fick veg lasagn med quorn färs. Det verkar som om det gjorde susen, (jag måste få säga att jag bidrog till framgångarna) de gick i mål 1 timme innan den tid han hade sagt till mej att de trodde att de skulle, därför missade vi målgången. Vi var dock på plats för en växling men vi hade fullt upp med att heja så när jag fick upp kameran hade de förvunnit, det gick för snabbt. Men jag fick hans nummerlapp från cykeln med lera och allt, tack Martin, så den kan jag visa.



Ett Stort GRATTIS till Martin och Alex som gick imål som första mix-lag i sin klass.

No comments: