Saturday, August 4, 2007

Hibiskus mm

Oj, det är verkligen på tiden att det händer ngt på vå blogg.

Jag börja med att visa min fina hibiskus som jag frågade om råd hur man bäst sköter. Tydligen trivs den ganska bra för den bara blommar om och om igen, tack för alla råd, de funkar.



Sedan kan jag visa lite bilder från stughelgen då vi hade syskonträff.






Mia med nybadad Vilmer.


Martin grillar på nybygda grillen,
Erik och Ida övervakar.


Här har vi ätit upp det grillade, det var väldigt gott.


Anton kollar Vilmer så han inte rymmer ur poolen.




Martin, Jonas, Anton och jag

bygger ett nytt flak till yttersta delen av

bryggan.

Anton slår i sista spiken.
Ha det bra till nästa gång.
// Sara

4 comments:

Fam Blomberg said...

Hejsan! Trevligt med lite bilder. På vår och Eriks blog kan jag klicka på bilderna för att få upp dem i lite större storlek men det verkar inte fungera på er blog. ni får tänk på oss som är gamla och ser lite dåligt...

//Martin

Akke said...

Hej fran down under. Kanske dags att byta till storre kruka for hibiskusen.
Den bryggdelen maste vara guld vard med handhyvlade plankor!

admin said...

Till Martin: Vissa bilder går att klicka stora och jag gör på samma sätt så jag vet inte vad som är fel. Ngn speciell bild du vill se så kan jag maila den.

Till Pappa: Ja, och Martin hittade ju elhyveln när vivar klara. Spana lite på Martin arbetsställning när han sandpapparar, ostbåge-metoden.

Akke said...

undrar om han slipar overhuvudtaget. Han tar sig nog en middagslur.