Friday, May 15, 2009

Dop

Förra helgen var vi i Hästholmen på dop. Det var Antons yngsta kusin, Elvira Stina Maria som blev lite blöt i håret. Allt gick så bra, och Maria och hennes syster Linda sjöng otroligt fint. Det visade sig också att prästen var från Karlstad, så vi förstod vad han sa.


Anton och Vilmer bär in korset till
Pippi Långstrump á la orgel,
vilket blev väldigt bra.



Familjen rosengren utanför västra Tollstad kyrka,
det var lite vindigt

Fina blommor vid kyrkogårdsmuren, "viola tricolor"


Ida och Jonas har något att fundera på...



Martin är den glada och stolta fadern




Och här är den glada och stolda farmodern
Jag håller ju på att göra om lite på vår gästtoalett, jag började i april förra året så jag har hållt på ett tag, men nu är det snart klart. Mattläggarna var här i veckan och lade nytt golv, då var vi ju tvugna att ta ut toalettstolen, så vi har numer ett utedass.


Man behöver inte tänka på ventilationen.
//Sara

4 comments:

Unknown said...

Vilken fin bild det var på er.

admin said...

Tack, jag tycker den på Jonas och Ida var rolig, jag her en på dig med med din "allvarliga" uppsyn.

//Sara

Anonymous said...

Kul att se vad som sker hos er! Vi har det bara bra! Flera utflykter och mycket att se. Kram fr mamma, Sverker och Gulle over there

Anonymous said...

Kul att se vad som sker hos er! Vi har det bara bra! Flera utflykter och mycket att se. Kram fr mamma, Sverker och Gulle over there