Sunday, May 30, 2010

Jonas 37 och morsdag

Ja, idag har vi firat varandra på korsen och tvärsen hela dagen tror jag.Jonas fick frukost på sängen och se´n fick jag present. På em kom Jonas släkt och åt lite smörgåstårta och firade lite till.
Jag fick en väldigt fin hatt av Anton i morsdagspresent, han tycker jag ska ha den när jag jobbar i trädgården och är i Sunne vattenpark. Den var väldigt skön och behaglig, den skuggar ju ögonen liksom och jag gillar inte solglasögon så det var en hit.


smörgåstårta, mums....

Vilma sover i vagnen

Sara med sin nya fina hatt,
Anton göt "kanin-öron" men de syns inte.


Anton och Vilma


//Soliga hälsningar från Karlstad

1 comment:

Anonymous said...

Härligt och alltihop en dag när alla var lediga och solen sken. Det blev väl inte så mycket tårta kvar antar jag, den ser god ut!
God fortsättning/mormor i soliga Hallsberg