Saturday, April 21, 2007

Förra helgen...

... var vi till Kummelön på söndagsutflyckt, strålande sol men ändock lite kyligt i luften. Eftersom vi hade firat mej med grillfest på lördagen blev det en riktigt fin gourmé picknick, med couscoussallad och grillad korv. Djurlivet var vaket och närvarande i allra högta grad, vi såg två mycket vackra svanar, div andra fåglar och sex stycken snokungar som solade sej i en lövhög, en och annan humla surrade förbi och det var nog de som kändes som mest sommarför min del.
Anton skulle i enlighet med sina gener bada åtminstånde fötterna, jag med, och jag kan meddela att det var ISKALLT.
Ha det gott // Sara
Anton väntar på mat

Jonas väntar på mat
Svan

Svan (nä hä)

Fotdopp

Snokungar

Världens godaste picknick

2 comments:

Unknown said...

Usch för ormar. Jag såg vildsvin idag när jag var ute och sprang och det var inte mycket bättre. Vad tyckte Anton om ormarna?

Fam Blomberg said...

Såg riktigt smaskigt ut (inte ormarna...). Hoppas att det fina vädret kommer tillbaka.

//Broder M