Saturday, February 10, 2007

Fredag




Äntligen fredag, det var dags för ännu en premiär, Anton var på sitt första disco. De var på dagis, inbjudna till grannavd, de fick stämpel på handen, en katt, och saftbål och popcorn. Men det bästa var nog att man fick dansa som man ville. När vi hämtade honom gick vi en skön promenad i skogen, Anton fick åka bob (som det står Hammarbyvägen under, den är alltså nästan 30 år) Efter ett litet missförstånd lyckades vi tappa bort varandra i skogen, Jonas gick raskt med bobben och trodde att vi var framför, jag och Anton strävade för att komma ikapp. När vi tillslut träffades var jag sur, men det gick över så det blev en bra fredag tillslut.

4 comments:

Unknown said...

Vad mysigt det ser ut, ni har mer snö och en bob dessutom! Vi kanske kan komma ut en sväng nästa helg när jag kommer?

admin said...

Självklart, jag har åkt tre varv i skogen på skidor och Jonas och Anton har åkt på kullen borta vid Campus idag, det går undan där. Det är brantare än det ser ut och guppigare. Så där kan du få rasa av dej, vad kul att du kommer hit.

Fam Blomberg said...

He, he. Vad kul att se den gamla bobben igen. Det har gjort ett par resor. Gillar bilden när Anton hänger efter bobben, klart skön :-D

Akke said...

Hmm, de har akstilarna har jag inte sett forut, klart vagvinnande och intressanta