Monday, February 19, 2007

Scrapbooking

Hej alla, nu har jag varit på min första scrapbooking kurs, för er som minns henne var det Helene (fd Jönsson, som bodde hos oss i Skåre ngn termin) som höll i den. Ovan ser ni min första riktiga LO (lay out). Jag är otroligt nöjd och det var skitkul. I övrigt kan jag berätta att jag är väldigt glad över min tre bröder som jag tycker så väldigt mycket om, allihop. Erik var och förgyllde vår annars ganska trista helg, det var jättekul, tackar så mycket för besöket.
Peppar, peppar (törs nästan inget säga) men det verkar som om Jonas och jag har klarat oss från Antons magåkomma, det skulle vara skönt, Anton har repat sej bra, han åt ca 1 dl totalt igår, satt stilla och tyst hela dagen, inte likt honom, idag har det varit mer mat och mer fart,
inte fisar alltså. Skönt att ha honom tillbaka. God natt på er. // Sara

3 comments:

Unknown said...

Jag har inte heller vomerat ännu.. Snyggt klistrat! Du får nog skriva en mer detaljerad önskelista till nästa bemärkelsedag (stämplar, embossing-ditt och embossing-datt), svårt att komma ihåg allt. Tack för att jag fick hälsa på!

Fam Blomberg said...

Var glada om ni slipper kräksjukan. Jag fick det för några år sedan och jag tror aldrig att jag har varit så sjuk som då. Bläää!

Mia

Akke said...

Jag blir bara gasig har nere. Nagon klagar pa mina "mushroomsclouds". Helene kommer jag ihag, och hoga telefonrakningar..he,he